maandag 1 mei 2017

Tot morgen!

Hallo allemaal,

Zoals jullie al wel gehoord hebben ben ik er morgen terug. Ik werk samen met Els halftime tot einde schooljaar. Ik ben heel blij dat ik terug ben maar ik wil ook Els heel erg bedanken voor alles wat ze gedaan heeft, voor de goede opvang van de klas! Dank je wel Els, ik ben blij dat we het schooljaar samen kunnen afronden.

Morgen zal ik samen met Rebecca naar het ziekenhuis gaan met de kleuters van KO3. Daar krijgen we een rondleiding in de buik van het ziekenhuis. Het is belangrijk dat de kleuters een pop of een knuffel meebrengen, ze mogen die daar dan verzorgen. NIET VERGETEN DUS :) En vergeten jullie ook geen kinderstoeltje mee te geven?

Geniet nog allemaal van een fijne 1 mei en dan zie ik jullie morgen terug!

xxx Kristie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten