woensdag 23 oktober 2013

de stemming en een leuke verrassing

Sinja had vandaag een fotoboek bij voor de fotoronde. Het was een heel leuk boek van toen ze bij haar onthaalmoeder zat, vol met foto's en tekeningen. Dank je wel Sinja!



Na de fotoronde hebben we even een toonmoment gehouden omdat er toch wat kleuters iets hadden meegebracht.



Toen we aan de stemming wilde beginnen werd er ineens op de deur geklopt.
We moesten naar de zaal komen en daar stond een prachtig gedekte tafel vol lekkers. De ouders van onze klas hadden een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt omdat Kristie morgen op ziekenverlof gaat.

Alle kleuters hadden een hele mooie grote tekening gemaakt. Samen hebben we genoten van dit heerlijke ontbijt.



Na de speeltijd hebben we dan onze stemming gehouden voor de Kinder - en Jeugdjury Vlaanderen. Iedereen mocht zijn eigen stem uitbrengen. Nadien gingen we tellen welk boekje de meeste stemmen had. De winnaar is : Valentijn en zijn viool.
Als afsluiting heeft Kristie dit verhaal nog eens voorgelezen.















Iedereen heeft vandaag zijn appel van de fruitdag mee naar huis gekregen en ook de tuinkers die we gezaaid hebben in onze zelf gemaakte compost.

Lieve ouders en kleuters, dank je wel voor deze leuke en vooral lekkere verrassing. Jullie hebben mijn dag goed gemaakt. Ik ga jullie heel erg missen maar ik weet dat jullie in goede handen zijn bij Anouk. Daar heb ik alle vertrouwen in! Ik kom zo snel ik kan op bezoek en jullie zullen me nog regelmatig zien verschijnen. Dikke knuffel aan jullie allemaal!
Kristie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten