donderdag 30 juni 2016

laatste schooldag!

Het is zover! Het laatste kruisje op onze kalender, de laatste keer als kleuter naar school vandaag! Het was toch met gemengde gevoelens vandaag! We hebben wel nog fijn samen gespeeld in de klas en genoten van een heerlijk ijsje met alle kleuters samen.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mooie proclamatie gisteren. Die lieve woorden, de knuffels van de kinderen, de traantjes, het was echt een mooie avond.

Lieve kleuters, jullie hebben van mij een fiere juf gemaakt! Ik vond het fantastisch om jullie te zien groeien gedurende het hele schooljaar. Dank jullie allemaal om te zijn wie jullie zijn!

Lieve (goot)ouders en familie, dank jullie wel om er samen met ons een fantastisch jaar van te maken. Ik heb ervan genoten! Ik hoop jullie ook!

Geniet allemaal van een welverdiende vakantie en tot in september!

Dikke kus, Kristie X




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten