woensdag 13 maart 2013

een leuke dag met Anouk

"We begonnen de dag met een praatronde, want waarom moet Kristie op navorming? Ze is toch al een juf ;) Jeff had ook een duidelijke vraag "Hebben vissen het koud?" zo ontstonden er meer vragen van anderen zoals "Bevriezen vissen zoals water?" "Zwemmen vissen diep onder water om het warm te hebben?" ... Een onderzoekje was geboren!

Jeff en Janneke waren enthousiast en besloten er samen hun schouders onder te zetten. Ze zochten ijverig en Janneke wou ook wel weten hoe je 'vis' moet schrijven. Amelia schoot haar te hulp. Ik spelde de letters en samen vonden ze de juiste schrijfwijze. Goed gedaan meisjes! Toen we klaar waren om enkele gevonden prenten af te printen, liet de printer ons in de steek. Maar morgen gaan de twee onderzoekers hun onderzoek zeker afwerken met Kristie!

De anderen waren rustig bezig met lezen, tekenen, Amine en Emre hielden wedstrijdjes met hun beyblade en in de huishoudhoek hadden ze een gezellig dinertje.

Sofie en Alexander heb ik vandaag aan het blozen gekregen, want ik zag hoe ze elkaar een teder kusje gaven ;)

Jeff bleef helemaal in de wintersfeer en bedacht hoe hij een pinguïn van papier kon maken, tof hoor! Ook probeerde ik samen met enkele anderen sneeuwvlokken van papier te knippen maar ik denk dat we nog een beetje meer oefening nodig hebben =)

Woensdag is maar een halve dag, dus onze tijd was om voor we het goed en wel beseften. We speelden nog even een gezellig kringspel en sloten zo de dag af.

Tot morgen allemaal!

- Anouk"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten