woensdag 3 oktober 2012

ziek

Lieve kleuters,

Zoals jullie de afgelopen 2 dagen al wel gemerkt hebben is mijn stem weg. Ookal hebben jullie me veel mogelijkheden gegeven om ze terug te vinden, van onder mijn bed kijken tot alle mogelijke manieren om die kikker uit mijn keel te krijgen, niks heeft geholpen :(
Ik ben vandaag naar de dokter geweest en ik moet zwijgen van de dokter. Niks zeggen, erg he!
Ik ga er dus morgen en overmorgen (donderdag en vrijdag) niet zijn in de klas. Ik vind het heel erg want nu ga al die diertjes missen morgen en vrijdag ons belmoment. Maar gelukkig zijn jullie in goede handen van Britt. Zij zal de volgende 2 dagen in de klas zijn om die leuke dingen met jullie te doen. Amuseer jullie heel erg zodat ik volgende week alles kan horen van jullie.

Zondag is het pastadag en dan ben ik zeker terug, hopelijk zie ik jullie dan al even terug. Niet vergeten, maandag is het geen school. Dinsdag gaan we er terug tegenaan.

Dikke kus en tot snel allemaal xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten