woensdag 21 december 2011

Hoe maken we popcorn?


Vandaag hebben we eerst in onze vrije tekstenboeken gewerkt. Er kwamen weer leuke tekeningen en verhalen tevoorschijn.
Gondar had een leuk boek over cavia's maagebracht en Zyna een leuk konijntje op wieltjes.
Na de speeltijd hebben we een onderzoekje gedaan. 'Hoe maken we popcorn?'
We hadden een receptje gezocht op de computer en de juiste prenten erbij geplakt.
We gaan het ook uitproberen, misschien morgen en anders na de vakantie.
Ook de nieuwjaarsbrieven hebben we vandaag nog veel opgezegd zodat we ze zeker kunnen voordragen op 1 januari :)
Ondertussen is onze eerste kerstmarkt ook alweer voorbij. Het was een hele gezellige kerstmarkt met veel sfeer. Dank je wel aan iedereen die er bij was!

























2 opmerkingen:

  1. Gondar was al bezig met een heel verhaal op rijm. Het was best lang, en ik vond het best knap hoe hij het zonder haperen kon oplepelen. Ook was hij helemaal vol van het feit dat cavia's ook appels eten, dus er moet morgen een appel mee. Niet voor hem, nee, fruit met stukjes, daar moet je voor werken. Voor de cavia's. dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dikke proficiat met jullie eerste kerstmarkt had er echt graag bij geweeest om mijn vriendin eens te verrassen maar mijn gezondheid liet me in de steek . maar kristie ik maak het zeker nog goed bij de volgende .... ...... hé kristie ik wens dat jullie volgend schooljaar dubbel zo veel kindtjes hebben . groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen