maandag 23 november 2015

Amanda in de klas

Beste ouders,

Deze week is stagiaire Amanda in onze klas. Zij zal alles overnemen, dus ook de blog.

Ik laat jullie nog even weten dat ik vandaag zowel de bestelde Nieuwjaarsbrieven als de foto's zal meegeven aan de kinderen.
De kleuters krijgen hun individuele foto's mee naar huis. De klasfoto steek ik in hun pakje.
Graag het geld in een gesloten omslag en met de naam van de kinderen op meegeven. Je kan alles in de dropbox leggen moest je me niet zien.

De foto's en/of het geld moet ten laatste vrijdag 4 december binnen zijn.

Morgen krijgen jullie nog een briefje mee i.v.m. de rode neuzen actie van vrijdag. Ik kan je al verklappen dat er vrijdag om 14u30 een activiteit zal zijn van onze kleuters met aansluitend forum.

Dank jullie wel!

Kristie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten