donderdag 10 november 2016

nieuwe juf!

Hallo,

Wat een bewogen week! We hebben vandaag weer een nieuwe juf gekregen in de klas: Juf. Els.
Deze week is er niet veel gebloggd door al deze veranderingen!

Vandaag was mijn 1e dag in de klas van jullie kapoen, ik heb maar enkele foto's genomen omdat het even wennen was. Ik heb vandaag vooral de kleuters en de hoeken van de klas leren kennen.
Ik heb veel info gekregen van Juf. Kristie (jullie krijgen allemaal de groetjes!) dus maandag kan ik samen met de kleuters goed aan de slag gaan, want ook voor hen waren deze veranderingen niet makkelijk!

Afgelopen week kwam de letter 'A' aan bod in de klas maar hier is nog niet veel rond kunnen gebeuren. Met deze letter gaan we volgende week dus verder!

Adam heeft thuis al verschillende woorden met de letter 'A' gevonden!










 Namiddag hebben we samen nog mandarijntjes gegeten van school! Dat was smullen!

Geniet van jullie verlengd weekend en tot maandag!

Els


Geen opmerkingen:

Een reactie posten